Wednesday, August 13, 2014

KINI BERAT BADAN BERKURANG

ASSALAMUALAIKUM 
 
HAI SEMUA !
 
 saya sangat sangat rindu sama korang . lama sudah saya tak update belog kan . mesti sebab otak saya dah bekarat karat dah . tu sebab lah saya tak update . hehhh =,= 
tapi sekarang , ada rasa nak update jugak lah . sebab rindu korang dan rindu belog busukkk ni . haha . tak tau nak kata apa sekarang , sebab dah malam ni . saya bosan . saya bosan , saya bosan , saya bosan . 

lalalalalalalalalalallalalalala~~~~
fullstop .
saya tak dak benda nak merapu meraban sekarang .
cuma mampu kata , saya dah kurus sekarang !
kurus ? sapa hang ? hang kurus ? sebab apa hang ? PERLU ka hang update laguni kat sini ? HAHA . okey tak lawak . saja laa aku nak update pasai aku sekarang . tak salah pun haihhh . ngehh =,= 
sebab ni belog saya yang punya okeyy . hikkksss

supermodel laaa kunun kunun , padahal bajett jaa lebih lebih nihh . ngeee ~
 Alhamdulillah dah dapat berat yang di ingini sekarang :'>



 
sekarang , 46kg
 masa syawal 2014
 


 zaman dulu , berat 53.75kg
masa bulan April 2014


DULU-DULU PUNYA TEROBEKK :)

 
p/s : kurus ke tidak orang itu , tak menjadi sebarang masalah pun untuk sesapa . itu hak masing-masing . so , tak payahlah nak bangga kalau hang itu kurus keding . walhal Allah dah jadi kan seseorang itu dengan serba serbi sempurna dah pun . terpulang lah pada diri masing-masing nak kurus ka , nak gemuk ka , nak normal kaa kann ? :> terpulang okeyy . semua orang layak nak kurus kalau berusaha sedaya upaya untuk menjaga pemakanan . berdiet yang betul lah kalau nak . dan saya berpuas hati sebab dapat kurus , Alhamdulillah .
 thats all uolls >,< 
thank you for reading ! 

0 comments:

Post a Comment

sila komen plish...!satu pun tak pa...aten tak kesah..^_^