Sunday, December 15, 2013

FINAL EXAM

Assalamualaikum wbt ,
tidak ku sangka , sudah nak final exam yoo . sekejap jaa dah nak habeh tahun 2013 . aku rasa macam aku baru ja masuk alam Universiti ni . humm , macam-macam dugaan ada kat Universiti . serious very taff of subject . all subject be killed me . im so worried now . tak tau laaa macam mana nanti nak ambik Master . ni baru Degree . haishhh . perlu kaa aku nak sambung Master lepasni ? rasa- rasa macam tak jaa . sebab aku nak kawen . hehe . malas nak pikiaq dah pasai bab belajaq pasni . setakat Degree pun aku dah tercungap-cungap macam tak cukup oksigen jaa . tambah lagi kalau sambung study lagi lepas ni . Nazak teruih aku . kat Universiti macam-macam bentuk perangai aku jumpak . humm , tapi kawan-kawan aku semua okey jaa . takdak laaa hat tak berapa baguih . buad setakat ni Alhamdulillah , semua masih okey . but I think ... hehe . malas nak bebel kat sini . aku nak ambik masa sat jaa tulis blog ni . oleh sebab exam aku dah dekat . tolong laa doa-doa sama untuk aku yaa :) sebab mendoakan orang lain tu dapat lebih pahala . ganda pahala yaa . insyaAllah , aku akan sentiasa update blog nanti lepas aku habis exam . exam untuk degree kut . bukan UPSR , PMR ka atau SPM dah . huhu . risau aku . tapi aku yakin Allah akan beri jalan untuk orang-orang yang niat ikhlas ni . untuk adik-adik yang baru nak ambik exam UPSR , PMR dengan SPM tu , patut skor untuk exam korang . sebab benda yang korang belajaq semua tu , benda asas jaa . jangan anggap subjek yang korang belajaq tu susah tau . sebab , korang baru di tahap pertama lagi . belum tahap kedua ketiga . tahap kedua ketiga ni macam study degree dengan master dikk oii . so , study hard and study smart . bagi yang dah berjaya , korang perlu ada syukur , sebab korang di beri kejayaan oleh Allah . tak semua orang dapat kejayaan korang tu . so , moral nya kat sini , aku nak semua orang yang masih lagi lanjutkan pelajaran tu , MARILAH KITA SAMA-SAMA BANGKITKAN SEMANGAT untuk BELAJAR ! yeaahhh ! GAMBATEHH and CHAIYOK-CHAIYOK for all students in Malaysian . smile and be strong ,
 Goodluck for your exam :)


2 comments:

  1. Assalamualaikum..!

    First time singgah blog nie. Lama tak blogwalking.
    Saya ada kawan nama dia fatin nabila. Kitorang panggil dia Aten. Aten Nabila. Sama cam nama awak. Hhuhuhuhu.
    Excited plak tetiba.. hahaha sorry..

    ReplyDelete

sila komen plish...!satu pun tak pa...aten tak kesah..^_^